they'll never hurt me again

joo hohhoijaa terve. tää elämä alkaa käydä jokseenki tylsäks tääl, ja arvatkaas kaks kertaa ketä niinko kiinnostaa elää sitä ? joo, ei mua ainakaan. taas tääl hommitaa jotai mun selän takana, ja arvatkaa kaks kertaa kiinnostaisko mua ees tietää miten ne koittaa salailla niitä juttuja multa ? jos jossain paskassa sanotaan sanakin musta tai mainitaan nimelläkin, mulla on oikeus tietää siitä. tai jos siitä aletaan väittää et oma elämä, ni vittu hankkikaa itte elämä, sillonku sosiaalisia elämiä jaettii ni mua ei kukaa kuttunu paikalle, jote arvatkaa kaks kertaa et miks mul ei oo sellasta. kyllähän mä tiedän et ne vihaa mua. en mäkään niitä rakasta.

just taas ei niinko innosta yhtään olla tässä, miks mä ees jumitan täs ku mä voisin olla tekemässä jotai rakentavaa ja muuta mukavaa, mähän voisin olla just tälläkin hetkellä lukemassa tuolla jotain järkevää, tai vähemmän järkevää, kirjaa. mut kun ei, kohtaloa ei näemmä vissii kuseteta. mut väliäkös tuolla, eihän mun tarvii edes olla kiinnostunut siitä, mitä paskaa se kohtalo mun selkäni takana hommaa. senkun vaan viskoo paskaa niskaan, niin ne muutki tekee. ihan ku mä tästä asemasta johonki pääsisin, se vaan on mun kohtalo olla tämmönen vähäosainen. en mä sille mitään voi.

.. juu moi.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold