feh... tylsää.

en mä ny jaksa mitää kovi pitkää kirjottaa, katotaa mitä saan aikaa. mua ärsyttää ja ahistaa ja mullon nälkä. toi yks tilas mulle kolme leffaa, The Sky Crawlersin, Ghost in the Shell 2: Innocencen ja Panda, panda!n. ne tulee ensviikolla. noi toi mulle Naruto 36'sen ja suklaata + salmiakkia. jee. sit mä meinasin et kirjotan tänää pari tarinaa ja sit ofc roolin, vaikkei kyl millää jaksais.. hohhoijaa.

sit mä luen ton Pirullinen Päiväkirja-kirjan loppuu huomenna ja teen jotai randomia, käyn vaik kävelemässä tms. Masa on kipeenä. olin tänää yksin koulussa ja mua ahisti kauheesti koko päivän. mä haluan uuden hupparin. pelasin pleikalla Narutoo tänään ja sain katottuu Narutost Shippudenin jaksot 60 ja 61. kivaa.

huh... eiköhä se ollu siinä. hei hei.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold