i'm back, YEAH.

no ni, jee. täs on kouluuki kerenny olla ja sanonko et joka ikinen päivä siel on täyttä helvettiä. kirjotin crack-shotin parituksella HidanxDeidara, mut tykkään kyl parituksest et ei siin mitää. + tais se tarinaki onnistua iha jees. sit me ruetti tekee kuviksentunnilla hamahelmitöitä, me väsätää Masan kaa pentagrammit, mä teen mustavalkosen ja se vihreemustan. et silleen. ja Suomessa on Saatananpalvojien Puolue ! mahtava on herramme Perkele !

sit mä olin tos kattoon Narutoo ja aattelin et katon ton yhen fillerin mis on Sora ni kokonaa, mä ku en oo sitä viel kerenny kattoon. sit mun pitäis päästä ostaan itelleni pari kovakantista muistikirjaa ja Naruto 36. mä koitin aamulla pistää ylös sanoja, mitä mulle tuli mun unesta mieleen ja mulle tuli vaan kaks. ShikaNeji ja juoksulenkki. enkä mä silti muistanu mitä unta näin.

sit mä siivosin mun vaatekaapin ja suurin osa meni systerille, olivat nääs liian pieniä. sit mua oottaa tuol energiajuoma. tänäänki siel oli ja ommm. sitte öö mä vissii saan pari uutta paitaa (haluun kans hupparin !!) ja silleen. sit mä haluun tontonton Naruto Shippuden Ultimate Ninja 5'sen, äiti lupas et voidaan kattoo jos jostain löytys, yay ! joo, mut enköhä mä rupee tekee ny jotai, näkymo.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold