headstrong

terve ! mä kuuntelen nyt Traptin Headstrongia (blame the otsikko, not me) ja juon kokista. mä lueskelin äskön noita vanhoja merkintöjä, et hitto viäköön. on noi aika hianoja :'D mä tykkään kehuu itteeni. kirjotin viikonloppuna tarinan In my memories, se kertoi Menmasta. sit kävin tänää lenkillä ja siel mua vastaa tuli sellane kiva randomtäti, jolla oli koira ja se rupes jutteleen mulle. soli mukava.

sit koulussa meil oli kässää ja me ruettii tekee niit vitu essui. sit meil oli välkkä ja vitu siel paleltuu saatana. tän jälkee kärsittii matikkaa, niist läksyist muistaakseni joko 1 tai 2 oli vääri ja sit oli matikan päässälaskupaska ja sainpa kaikki oikei, haa haa. sit oli äikkää ja me jatkettii niit tarinasuunnitelmapaskoi ja sit mentii syömää. oli ruokana kinkkukiusausta ja sit saatii viäl pyttipannua nams. sitte oliki saksaa ja kuka siitä jaksaa selittää en minä ainakaan.

äskön söin muhkua, kroisantin ja kakkukangin ja join pillimehua ahuh. sit mä roolasin äskön ja aattelin et katon koht ton Naruto Shippudenin jakson 68 koht loppuu. Sora on kyl yks parhaist fillerijätkist, saatana soikoon.

hei hei.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold