I'm not a quitter

hyvää iltaa kaikki, kello on tällä hetkellä seitsemän yli yksi, katsoin tuossa äskön Degrassia ja kuuntelen musiikkia, mietin mitä tekisin kohta... en nimittäin yhtään tiedä, ei liiku päässä nyt sen suuremmin juurikaan mitään...

koulua on tosissaan mennyt kolmisen viikkoa suunnilleen, eli kuukaus kohta. ihan jeesisti se on kai alkanu, tosin läksyt ja muut, varsinkin sit kun kokeet alkaa, tuppaa hieman väsyttään. ei ehkä mua itteäni sinänsä stressaan, en hirviästi osaa ees stressata koulusta, mut tosiasia on se, et välillä tuntuu että on vaan koulu, koulu ja koulu eikä oo aikaa millekään muulle, vaikka onkin. toisaalta asiat pitäis osata myös priorisoida oikein, en ehkä itsekään aina niin osaa tehdä, mut aina oppii uutta.

mua väsyttää. ei kuitenkaan niin paljoo vielä että ei pysyis silmät auki, mut väsyttää kuitenkin. sen valitettavasti huomaa, että koulu ja kaikki muu syö sen verran että ei jaksa enää niin paljoa. enkä mä halua vaan paahtaa koko ajan, kyl välillä ois ihan jees saada vähän relatakkin tai jotain. onneks viikonloput on keksitty.

en tiedä mitä mä tässä ajan takaa, ehkä sitä että älkää ihmiset hyvät stressatko kaikesta niin paljoa. ja jos stressaatte, niin älkää purkako sitä perheeseenne tai läheisiinne. se ei pääty hyvin, uskokaa mua. toisaalta, mikäpä mä olen neuvoja jakeleen kun kävelen itse kuitenkin sanojeni päältä?

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold