The worst of me

Song of the day;;


No man's an island when he's had this conversation
No man's a forest even if he tries to be one
I've seen your insights, they're colourful
But you're not an island even if you try to be one with me
If I had a problem then so did you
It slows to the ocean and solitude

Oh, I swear, did you care for me?
Oh, I swear, did you care for me?
Oh, I swear, did you care for me?
Ooh-ooh-ooh-ooh, ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh, ooh-ooh-ooh-ooh

And a picture frame wouldn't help me now
Need a steady hand
Intentions clouded on you
So I'm not a forest even if I thought I was one with you
'Cause you're not an angel even if you're close
We had a problem so minuscule
It slows to the ocean and solitude

Oh, I swear, did you care for me?
Oh, I swear, did you care for me?
Oh, I swear, did you care for me?
Ooh-ooh-ooh-ooh, ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh, ooh-ooh-ooh-ooh

--

Tänään oli aika kiva päivä. Alkoi tosin '''vähän'''' hitaasti, kun noi uudet unilääkkeet sai mut aamusella niin tokkuraiseksi, etten yksinkertasesti pystyny pitämään silmiäni auki. Heräsin alunperin 8, koska mulla olis ollut japania kymmeneltä, mutta eihän siitä vittuakaan tullut. Menin siis takasin nukkumaan ja heräsin jossain vähän vaille 11. Kuuden aikaan tapasin sen saman tytön, jonka kanssa tavattiin perjantai-lauantaiyönä. Poltettiin tupakat, mentiin ihan hetkeksi meille juttelemaan ja sitten lähdettiin baariin (le gasp, minä baarissa!), jossa pelattiin tietovisaa hänen kämppiksensä kanssa. Sitten hän saattoi mut kämpille (käveltiin käsi kädessä ja tuntui tosi lämpimältä), halattiin ja suudeltiin. Kysyin että haluaisiko hän nähdä vielä uudelleen ja oli aika ihana kuulla, kun hän heti sanoi että 'ehdottomasti'. Lisäksi hän kutsui mua söpöksi ja se tuntui kivalta. Puhuttiin vähän, että nähtäis vielä tällä viikolla uudelleen. Tän jälkeen mä toivon vielä enemmän, että asiat sujuis hyvin ja että ehkä meistä tulis jotain muutakin jossain vaiheessa. Jännä juttu sinänsä, että edellisen kerran mulla on minkäänlaista romantiikkan viittaavaakaan kenenkään kanssa ollut joskus lukiossa, eikä siitäkään koskaan tullut mitään. Eli tavallaan olen ehkä vähän hermostunut, koska en osaa deittailla ja seurustella ja käydä treffeillä ja blaa blaa blaa, mutta toisaalta olen innoissani. Lisäksi hän on just sellainen ihminen, jolle mun on helppo puhua. Kaikki ei tosiaaan ole. Että sormet ristissä nyt. Sori jos tää selostus on vähän sekava, musta tuntuu että tuo lääke tekee musta sen verta tokkuraisen, että ajatukset ei oo ihan kovin kirkkaita nyt.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold