Moving on

 Song of the day;;

→ Close Talker - The Change It Brings


Wonder why I argue with myself sometimes

Feeling that I'm leaning into a new life


But everything is alright

Everything is just fine when we're together

Here's the thing, about time

And the change it brings

For the worse and for the better


I want us to progress onto a brand new page

And I want us to keep looking back on this with some saving grace


Cause everything, is alright

Everything, is just fine when we're together

Here's the thing, about time

And the change it brings

For the worse and for the better


Everything is alright

Everything will be just fine when this is over

Here's the thing, about time

It changes just about everything

For the worse and for the better

--

Nyt se on onneks ohi. Meni se kai ihan hyvin, mut mulle ei jääny mitenkään erityisen luottavainen fiilis. Tuntu välillä nimittäin siltä, että mua arvosteltiin (ei ääneen vaan sillein hiljaisesti, you know?) eikä ne haastattelijat näyttäny mitenkään kovin vaikuttuneilta siitä, etten mä osaa ajaa traktoria eikä mun ajokortti oo voimassa siksi koska ajaminen ahistaa mua liikaa. Enkä tiiä sitten että tuoko kuntoutuksessa olemisen mainitseminen sääli- vai miinuspisteitä, mut tulokset tulee parin viikon päästä joten sittenhän sen tietää. Sanotaan vaikka, että enemmän yllätyn jos saan opiskelupaikan. Itessään se tilanne ei ollu ees niin hankala kun aluksi pelkäsin (tosin se varmaan johtu kans siitä että nappasin Propralin alle että pystyn toimimaan ees jotenkin ns. normaalilla tasolla), mut toisaalta oon huomannu et mun on paljon helpompi olla sosiaalisessa kanssakäymisessä mua itseä vanhempien ihmisten kanssa. Se varmaan juontaa juurensa niihin kiusaamisen aiheuttamiin pelkoihin ja traumoihin, että en luota mun ikäisiin ihmisiin yhtään enkä osaa niiden kanssa olla. No mutta anygays, nyt voin sitten keskittyä mun mielestä vuoden parhaaseen aikaan, eli jouluun. Tiiättekö, mua ihmetyttää välillä se, miten kamalasti joillain ihmisillä kutittaa persettä se, jos joku nauttii joulusta. Jotkut ihan oikeesti siis syyllistää, sillein joo, sun huonot kokemukset on toki valid ja valitettavia, mutta se ei tarkota eikä oikeuta sitä, että sä saat pilata jouluilon muilta. Vähän sama juttu kuin se, miten monella menee toisen ihmisen kokemus omasta identiteetistä ihon alle. Mitä se sulta on pois miten joku itsensä kokee? Ihmiset on ihan käsittämättömiä välillä. Pitäis varmaan opetella taas tekemään kunnon postauksia ettei venähtäis nää tämmösiks kilometrin pitusiks.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold